Tuesday, March 9, 2010

-g-e-m-b-i-r-a-

setelah sekian lama aku xmengalami perasaan ini.. akhir nya aku dapat juga merasakan kegembiraan yg best yg da lame aku xrase... last sunday nite aku g dinner ngan gadis chomeyl... after 3bulan lebih aku xg dinner ngan gadis chomeyl... walaopn kejap tp aku rase sangat hepi n gembira sgt....perasaan tu da lame aku xrasekan sejak kehilangan teman NBB aku... saat indah itu membuatkan aku berasa seperti di awangan..... weeeee.... hahahahha

aku nk kn balik suasana gembira itu semula bersama gadis chomeyl....

aku rindu semuanya......

4 comments:

  1. seronoknyee ;D
    hehe.
    kre makan besa la ye...ngee*
    jgn lpe blanje aku nxt time!ok!

    ReplyDelete
  2. xmkn besa pn.. mkn kecil jer...
    ahahahaha....

    belanjer ko??
    hahahaahha

    ReplyDelete
  3. ape haha?
    x kire.
    yg dulu pn aku x tuntot lg!

    ReplyDelete
  4. waahhh wahhh wahhh....
    yg dlu pn xabis xtunutut ag nk baru....
    hahahah

    ko tuntut ngan azza nnt...
    uaahahahah

    ReplyDelete