Sunday, April 19, 2009

percutian yg pendek tp terasa panjang.....

3 weeks of holiday... agak pendek berbanding bulang yang dimiliki oleh pelajar2 len... tetapi 3 minggu is enough for me to just sit at home doing nothing... lame..... for the first week, aku still bleh trima ngan hati terbuka kerana masih byk mende yg nk wat di rumah...masuk 2nd week, aku ade training rowing for the whole week..pon ok coz it make me buzy n dem ****ing tired... third week.... what a misserable week..... bohsan yg amat... padahalnyer ade je keje mak abah bagi soh wat tp klo da mlas tu mmg xleh tlg r...hahaha...so padam muke da boring....haha...

perkare yg meng'happy'kan aku tym cuti
- tidow mmg puas
- makan ngan puas sekali(mom's cook)
- duit jimat (xkuar sesen pon...hahaha)
- bil tepon pon jimat
- menerima sms yg jarang terima... :O
- kasut2 aku amat puteh (mengalahakan gigi aku)
-dapat selesaikan separuh rubik's cube 4x4(da skit da step2 dia)
-dapat makan kueh keria n wade puas2 n mee kari byk2
- condition badan ku amat memberansangkan (aku larat wat sume2 training ngan hati
gumbira)
- selama cuti ni gak aku xmeng'on9'kan diri...hahahaha
- tu je yg seingt aku....

perkare yg menyedihkan aku.....
- rambut da xley simpan (byk tentangan :'( )
- kulit terbakar dgn ratanya
- berat myb, "MYB" bertambah sedikit....
- beg reebok aku kotor...dem
-boring dirumah coz mmbr2 xcuti ag
- xdpt g jalan mane2 coz famili keje n brother's xde cuti..
- tv xde citer2 besh melainkan ceria n nickelodean
- byk gaban emel aku....
- 199 notification kt facebook (naseb bek mostly yg mengarut xyah nk komen2)hahahah
- n tu jugak la yg aku ley ingt....

2 comments:

  1. - menerima sms yg jarang terima... :O(statement plg c0ol~)

    ReplyDelete
  2. hahahaha.... nnt klo hati aku terbuka nk stori , aku citer...hahah

    ReplyDelete