Friday, January 1, 2010

-2-0-0-9-

2009...

byk prkara yg berlaku tahun lps... ade manis, ade pahet, ade masm, ade suka , ade duka.... bley dikatakan hampir sume impian aku @ mende2 yg aku nk aku dpt dlm last year... bley gak aku nk ckp kan 2009 nie thun paling besh aku... tp menjelang penhujung tahun... byk perkara2 yg xdiingini berlaku.... well, nie sume ketentuan ILAHI kite xley nk wat ape la kan... sume da tertulis dlm buku hidup kite... ape yg mmpu aku wat duk bersaba n redha dgn segala ujian2 dia.... aku amat berbangga ngan diri aku... stlelah segala usaha2 aku selame nie... aku berjaya menaek kan pointer aku every sem, aku berjaya mengekalkn prestasi aku dlm sukan rowing aku, aku berjaya meluaskan empayar aku dlm persahabatn aku... dn yg plg aku ske is, aku berjaya MEMILIKI GADIS CHOMEYL.... terlalu byk perkare2 yg xley nk lupe sepanjang thun lepas... mengharapkan agr 2010 lebih bermakne bg aku g sume2 yg berada di sekeliling aku.....

2010 here i come..... may this year full of laughness, happiness, successness n segale ness2 yg besh.... :D

3 comments:

  1. may all your wishes come true my dear superman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jom kawen 2010 neyh~

    ReplyDelete
  2. haaahah..... kawen...
    *gulp...*
    may our wishes come true...:)

    ReplyDelete
  3. heeee~
    i love you ammar zakwan!!
    mmmmmmmmmmmmmmmmwahx100000000000000000000000000!

    ReplyDelete